ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Στο τρίτο μεταγραφικό «μπαμ», στην τρέχουσα μεταγραφική περίοδο, προχώρησε η Καστοριά, αποκτώντας τον τερματοφύλακα Πέτρο Γιαρμά.




Στο τρίτο μεταγραφικό «μπαμ», στην τρέχουσα μεταγραφική περίοδο, προχώρησε η Καστοριά, αποκτώντας τον τερματοφύλακα Πέτρο Γιαρμά. Ο ποδοσφαιριστής που πέρασε πριν ένα χρόνο από την Καστοριά και είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις, μετά από ένα σύντομο πέρασμα από τον Α.Ο. Χανίων, συμφώνησε με τον πρόεδρο Γρηγόρη Σαρηκαλαϊτζίδη και επέστρεψε στα «πάτρια εδάφη».



Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η Καστοριά, με την επιστροφή του Γιαρμά, στην ομάδα, ισχυροποιείται σε μέγιστο βαθμό, κάτω από τα γκολπόστ, έχοντας μία τριάδα ικανότατων γκολκίπερ. Τόσο ο Δημητριάδης με την εμπειρία του, όσο και οι ταλαντούχοι και φερέλπιδες Κράτσιος και Γιαρμάς, αναμένεται να αποτελέσουν τον «φύλακα άγγελο» της εστίας της Καστοριάς, κάνοντας τον Διονύση Λίτσκα, να «τρίβει τα χέρια του» από ικανοποίηση.

Ο Πέτρος Γιαρμάς, που είναι γεννημένος στις 06/02/1997 κι έχει ύψος 1.83m και βάρος 75 Kgr, επέστρεψε στην Θεσσαλονίκη, απ’ όπου την Δευτέρα θα μεταβεί στην Καστοριά, για να  ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα.



Μετά τη συμφωνία του με την Καστοριά, ο Γιαρμάς έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις: « Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στην Καστοριά, για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον μοναδικό της στόχο που δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Γ΄ Εθνική. Είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες ανώτερης κατηγορίας, όμως εγώ προτίμησα να επιστρέψω στην Καστοριά, γιατί δεν θα ξεχάσω ποτέ τον αρχοντικό τρόπο, με τον οποίο μου συμπεριφέρθηκαν, τόσο όταν έφυγα, όπως και τώρα κατά την διάρκεια της επιστροφής μου. Οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές και δεν έχουν καμία σχέση με εκείνες της πρώτης μου θητείας στην ομάδα. Πιστεύω ότι τόσο εγώ, όσο και οι συμπαίκτες μου θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό, για να δικαιώσουμε τους ανθρώπους της Καστοριάς, αλλά και όσους μας πιστεύουν σαν ομάδα και μας συμπαραστέκονται».