ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Ο  Α. Γ. Σ. Κ. “ΚΑΣΤΟΡΙΑ” ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Ιωαννίδη, για την χειμερινή περίοδο 2017-2018.




O Δημήτρης Ιωαννίδης, είναι γεννημένος στις 20/02/1995, στην Καστοριά κι έχει ύψος 1.85και βάρος 80 Kgr. Αγωνίζεται με επιτυχία, στη θέση του κεντρικού αμυντικού και του αμυντικού μέσου και η εμπειρία που έχει αποκομίσει, τον καθιστούν ένα πολύτιμο όπλο στο "οπλοστάσιο" του Νίκου Εμμανουηλίδη.


Παρακάτω παραθέτουμε το βιογραφικό του Δημήτρη Ιωαννίδη:


Σεζόν
Ομάδα
Διοργ.
Αγ.
Γκολ
2017-2018   (α’ εξάμηνο)
Πυθαγόρας
Τοπικό
-
-
2014-2017
Πυθαγόρας
Τοπικό
-
-
2013-2014
Παναργειακός Άργους Ορεστικού
Τοπικό
-
-
2012-2013
Παναργειακός Άργους Ορεστικού
Δ΄Εθνική
-
-
2010-2012
Παναργειακός Άργους Ορεστικού
Τοπικό
-
-

Μετά την επίτευξη της συμφωνίας με την διοίκηση της Καστοριάς, ο Δημήτρης Ιωαννίδης, δήλωσε τα εξής: 

"Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα να φορέσω τα χρώματα της Καστοριάς, μίας ομάδας με τόσο μεγάλη ιστορία, στο χώρο του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Θεωρώ ότι η Καστοριά μου δίνει την ευκαιρία για να κάνω το παραπάνω βήμα στην καριέρα μου Στόχος της ομάδας μου είναι να κάνει τον "νυν υπέρ πάντων αγώνα", για να μπορέσει να διεκδικήσει και να πετύχει την παραμονή της στην κατηγορία. Εγώ από την πλευρά μου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Σε αυτή μας όμως την προσπάθεια χρειαζόμαστε και τη συμπαράσταση των φιλάθλων μας, που ευελπιστώ ότι, από τώρα και στο εξής, θα είναι η δέουσα και θα μας εμψυχώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για να πετύχει η ομάδα μας τη σωτηρία της".


Δημήτρη, σε καλωσορίζουμε στην Καστοριά και σου ευχόμαστε Καλή Χρονιά.